Friday 11 March 2011

hulalaaa

halooo....
dah lame tk luah kan isi perut kt blog ku ini...
adakah blog ini tpt luahkan segalanya....??? ekekekekee
bantai la labu, aku pun tk tahu sgt function2 kt blog nih...
main belasah jer, janji dapat menaip ape perasaan aku ketika sign in kt blog aku sendiri
mmmm.....nk cite ape yek????
belum ade topik yg nk dicerita kan, tp ade satu story la nk konsi....
hari ni 1st day aku anta hud kt skolah tanpe teman nyer ke kelas....
rase cuak tu mmg ade la.....tp bile pikir2 blk, rase2 nyer time aku skolah dulu...
mak aku tk de pun slalu anta depan kelas....depan pagar skolah jer...
tapi ketika tu aku ade abang n kakak....ade geng la kate org tu....
huhuuuu....hud ni kire lone ranger ar....
tapi tak pe, hud nih aku tgk antare kanak2 yg agak matang la...
kadang ayat2 nye pun cam sebaye2 jer ngan atok2 uwan2....nenek2...ekekekee
aku intai la jgk bujang aku tu....ok pass....
balik tadi aku suh die tggu kt pagar skolah...DALAM pagar skolah...
seperti yg dah diterang kan byk2 kali time nk pi skolah pagi tu....ekekekekee
naik benggang die dgr aku membebel2, "hud tungguh sampai momy datang tau....jangan kuar pagar skolah, kawan2 ajak pun jangan ikot....tolong yehhhhh..." rase2 nyer ade la 18x aku ckp kt hud....
sampai hud cakap " tadi momy dah ckp" ekekee.....haishhhh...seriau ar, org2 zaman sekrg nih
ramai yg tk sioman, nk culik ank org lain, teramik ank org lain.....
kang tgk budak tu sensorg, dibawak nyer blk umah die...hadoiiiii....
tapi ape2 pun, hud mmg anak yang baik....
beliau tunggu jer aku kt pondok pak gad tu...kan ujan tadi...tumpang teduh la....
sayang anak momy....jadi ank yang baik yer...jadi tauladan yang baik pade adik2 juga....

p/s : adik2??? nk ade adik sorg lagi ker??? huahauaaaaa.....nnt dulu la hud, jage aishah dulu yeh.

No comments:

Post a Comment